Nja,

-planen gick ju sådär- överkastet blev tvättat i fredags. Intressant va? ;-)  
 
Och här på bloggen har de ändrat, och jag undrar vem min flitigaste läsare från Gnosjö är? Alltid ligger Gnosjö i topp på mina besökare. 
 
Och nu har jag glömt vad jag hade tänkt skriva om när jag gick in hit- som vanligt. 
Nå,  mailen fick mig att komma ihåg att jag hade en "varukorg" som väntade på mig- så jag gick in där- det jag hade  lagt i korgen senast,  hade återgått till ordinarie pris, ajaj, för dyrt , så det skippade jag, och la en julklapp och en julprydnad i korgen istället, skrev in de 20%en rabatt, och tryckte köp. Så, då var det fixat.  Är det något jag Verkligen inte behöver,så är det julpynt, ändå tror jag varje år att jag inte  har nånting och blir Mycket lyckligare över ett sexpack handdukar med julmotiv, näe, det blir jag inte.  Julsaken nu, är en  jag villhövde förra året, men skippade då- den fanns  i år också.  Och nu ska jag Inte köpa mer sådant, möjligen en uteslinga eller två, beror på hur mycket liv det är i de gamla. Jag vet att en del sektioner i dem har dött.  
 
Igår hade jag värk grand mal, mådde rent ut sagt fan med axelnackehuve- Så, lite luft brukar funka, så jag lallade ned till förrådet och hämtade lite fuskgrönt, hittade en kruka som jag hade glömt bort, och nu står det en kruka grönt på vår trista ökenplätt vid trappan- lite mindre urtrist hoppas jag.  Jag mådde lite bättre en stund när jag varit ute, jag blir alltid lite nöjd av att vara  ute och Göra nånting. Kyler ut lite skit ur skallen och får in lite nya intryck.  Men resten av kvällen förlöpte med värk och värkångest . Inte trevligt alls.     Idag är det Mest magen som bråkar, jippikajej- Sa till Maken idag att den dagen jag Inte säger att jag har ont i magen, då tror du väl att jag är dö´sjuk-   Så dagens utevistelse har varit på balkongen med lite fix- ja vem kan sitta stilla?  Illstarking med kardemumma, nyfikona katter- sämre kan man ha det. Jag är inte så krävande när det gäller nöjen. 
 
Fred i novembergrånskan- //SoP
 
 -
-Hey- what´s goin´on.... 
 
 
Tofflan
2018-11-09 @ 13:36:12
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Uppsala, inte Gnosjö, är här och läser! :-)

Svar: Aha..
Sister of Pain

veggiehäxan
2018-11-12 @ 22:08:43
URL: http://xn--veggiehxan-w5a.bloggo.nu

Motala är här, men inte Gnosjö.

Svar: Nej, inte bor du där- förut var det Skeppshult har jag för mig? Troligen nån som vill dölja sin IP.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0