Men idag så-

-har jag gjort vad jag skulle ha gjort igår här vid datorn. Betalat mina räkningar. Och Klantat mig 😱-  För när jag fixat ihop fakturorna som kommer till banken, så upptäckte jag att jag betalat dem från Fel fel fel konto! Åh, shit, vad ska jag göra nu?? Ringer banken! *knapp knapp knapp*    Nä, urs, kö, vänta, svettas- näe... Okej, jag Skriver dit! hehe-- "Hej, jag har just råkat.".    Men? Vänta lite här nu..
Men hur Jävla Dum Är jag egentligen? Var ju bara att flytta över pengarna till det berörda kontot ju.. 
Men jag har inte vant mig Ännu vid att jag måste Låsa frånkontot när jag betalar, annars hoppar kontot tillbaka till "lönekontot" som av nån anledning alltid står först i listan. *virrkärring* 
 
Vad mer denna strålande första November då?  Suttit ute med katterna en stund eftersom de envisades med att komma in varje gång jag råkade andas lite högt i köket, men, så fick ju jag lite luft också. Och balkongen blev lite städad, igen- Sitta stilla är ju Jobbigt. Även om Jag sitter still, så får jag ju jaga hjärnan runt världen fem varv, ytterligt tröttsamt.  
 
Igår log jag lite åt mig själv när jag körde träningspasset "Bädda med Busbergarna" - tänkte att jag bör tvätta överkastet, men eftersom jag redan hade tvätt på G som sedan skulle tumlas, så sa jag till mig själv- I morgon tvättar jag överkastet. Och log snett åt mitt så intressanta och planerade liv- Min plan för morgondagen - tvätta överkastet. Ja jisses- Fast det har jag inte gjort, jag har inte bäddat än idag, jag hamnade ju här istället. 
Jag får gå och få till den där bäddningen nu då- så att jag följer min Plan
 
Fred och sånt //SoP 
 
 
 
 
Tofflan
2018-11-05 @ 15:26:57
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Men gah så struligt! När jag är stressad kan jag göra liknande. Hoppas du hann ändra innan det blev knas.

Svar: Jadå,räkningarna drogs på kontot jag bytte till. Men så galet jag tänkte :-/
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0