Ja, vad ska man skriva om-

-när det är så varmt så den mesta energin går åt till att försöka hålla sig lugn? 
 
Jag måste ändå  påstå att majvärme är bättre än augustivärme. Inte samma fuktiga och kvava känsla. Inte konstant fuktig och svampkänsla i huden.  Men visst är värmeutslagen under duttsen där, och ljumsksvidet- Tack för kokosolja och babypuder.
Jag fick en deo i glossylådan, från Dermosil ( i övrigt ett märke jag köpt av i många år nu ,dermoshop) provade den i tre dagar, kliade mig fördärvad och kastade den. Jag och underarmsdeo är visst dömda till ständigt krig.  Det är den gamla hederliga tanttalken som gäller- eller babypuder då eftersom tanttalk tycks vara nästan utdött som produkt :-/   Jag köper ifrån England ibland men de är så starkt parfymerade att det blir doftkrock om jag skulle vilja ha ett par droppar parfym på mig.
EN rollon-deo har jag tålt under alla år, en som doftade "rakt ur duschen" från Oriflame. Den utgick naturligtvis ur sortimentet. Jag är en person som brukar gilla det som ingen annan gör eftersom mina favoriter utgår. 
 
Nu utgår jag- Fred//SoP
 
 
 
 
Zenza-Jannen
2018-06-14 @ 15:40:22
URL: http://zenzafacta.wordpress.com

Hej där, puderdamen :) Tio dagar sen du skrev nu. Kan man få lite udda boktips, filmtips likaså? Må gott inne från gröngräset. Janne

Svar: Jag läser väl inga udda böcker? :-O
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0