-och igår så

-fick jag autogiroblanketten ifrån banken. Trägen vinner. Men Ska man verkligen behöva "bråka" så mycket för att få ett papper?  Det tar ju en massa tid, tjafs och irritation . När jag säger" jag vill ha en blanket", skicka en ,det vinner väl båda parterna på i längden? Nu har jag ett riktigt dåligt intryck av den banken och tänker aldrig anlita den fler gånger när det här lånet är avklarat. Och det tänker jag berätta för andra också. 
 
Och i Övrigt då? Ont i magen som fansjävlahelvete .    Ont i ryggen som lite mindre fansjävlahelvete.  
 
Katterna har fått varsin sele- de har haft dem på i en minut vardera i tisdags och onsdags, men idag fick jag på dem selarna samtidigt- ( nja-) och de fick fnatta runt med dem på,de går med ena benet ( där spännet sitter) som om de vore gipsade ungefär, och Loke vill mest gå bakåt, men- Med sele på- gå ut på balkongen=Roligt! Så då Nästan glömde de selen några sekunder då och då och de fick så mycket beröm så mitt kattjoltande ekade över nejden här :-)  Åh så duttia kissar, sele på, gå uuut, åh vad kuul- duttia kattesnattar ! Ser ni, inge falitt alls- ojoj- ja, så duktiga ni är- mattes duuuktiga katter !   Titta Freddan, vilken utsikt-  Kom då Loke, inge falitt- du som brukar va så kaxig-  
 
Igår var min kompis här och intervjuade mig för ett skolarbete hon har på gång, prat, landgång och försenad julklapp. 
Och idag fick jag ett mess ifrån henne- "Jag klarade psykologitentan!" - den hade hon pluggat inför över hela julhelgen.  Grattis, grattis, grattis ! 
 
Fred och Kärlek //SoP
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0