Dagen som idag är en regning dag, men en dag som är bra att ha? (gissa citatet?)

Katteskrottarna har jag beställt mat till nu.  Sen petade jag över 180 kr från refunder till mitt "transaktionskonto" - ett konto jag har med oftast bara lite pengar på , för swish och tradera t.ex.  Sen har jag tragglat mig igenom e-posten, och ett gäng marknadsundersökningar .  Gjort ett test ( oh de är Så seriösa) på fb som visar att min själs blomma är en Solros. Vad Gud har sammanställt för bok åt mig skippade jag-  
 
Mycket mer har jag inte gjort, bara ätit frukost, plockat om lite i köket- blev tvungen då ett prydnadsfat på väggen plötsligt rasade ned och skrämde mig på livet ju... Inget gick dock sönder, inte ens en mus i terrakotta som nog är det mest limmade prydnadsföremål jag har - den tycks alltid hamna i skottlinjen - Nu trillade den ned bakom micron när fatet studsade , men klarade sig :-D  Spännande värre- ska råttan klara sig den här gången Också..? To be continued... 
 
Stellas korgfilt är tvättad, korgen står på balkongen för vädring, katten ligger på golvet och ser sur ut. Så jag får väl ta in korgen och lägga dit filt två i kattfiltssamlingen.   Posten ska tas in, katterna vallas ( om de vill) , sen är det nog dags för lite mat . Ja just det, jag har kört diskmaskinen med ättika också.  Ingen hejd på flitens lampa här idag. 
 
Fred //SoP
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0