Skratta inte nu-

- eller gör det- det bjuder jag på ;-)  Stora gamla fula jyskbyrån- den hamnade i hallen! I den hallen där den visade sig vara för stor och klumpig då jag hade målat den just för att ha i hallen. Det måste vara träet som krympt av ålder.. Men den är Ute ur datorrummet och det var kanske huvudsaken.  Så nu har jag den mindre hallbyrån att placera om ;-) Men den är inte svårplacerad alls.  
 
Tog upp posten ( pc-kort från SydAfrika och Indien) , sen blev det nya ljus i lyktorna - Och Sen, så gick jag bort till  skogsplätten och hängde upp några talgbollar . Mötte en grannkatt och pratade lite med henne, stod och bara andades en stund- Sen gick jag upp och tog mig en balkongkaffe :-)  En gör så gött en kan för att lätta upp den helvetesvärkiga och ångestridna tillvaron.  Men, som jag alltid säger till Stella- lite luft dör vi inte av, och den hjälper alltid lite grann. 
 
Fred // SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0