Vad trött jag blir-

Jag tror minsann att både dator och blogg har fått fnatt- Alla jävla ryska?kommentarer så jag får blocka IP efter IP- och sen relevanta kommentarer som det står "misstänkt spam" på?  Och min teliaadress funkar inte, datorn påstår att surfskydd inte är aktiverat,jag hittar inte heller var/hur jag ska aktivera det, och sen står det att inget virusskydd alls är installerat?  Men orka datorer-  
 
Och i Övrigt då? Det vete 17- humöret far åt alla håll,lite glad, lite arg, lite ond, lite ångest, lycklig en minut, nattsvart lite längre.   Och så börjar det hösta till sig lite,och egentligen är jag lite lycklig över det, fast sorgsen över att jag sitter fast i mig själv. Jag vill ut men det är ju bara jag själv som kan släppa ut mig.Ur mig.  Djuping. 
 
Och så saknar jag min katt så in i helsickes jävla fan- Liksom det där livet jag trodde skulle bli. Som inte blev. Jaja- gnäll och gnöl. Som sagt, bara jag själv kan komma ut ur mig. 
 
Fred//SoP
 
Tofflan
2017-08-29 @ 19:01:39
URL: http://https://tofflandel2.wordpress.com/

Jag får sjukt mycket spam, men som tur är har WordPress ett bra spamfilter där allt hamnar.

Svar: Jag har så få läsare så att jag skulle få mycket spam är att överdriva-men det har varit ovanligt mycket på sistone.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0