the gnällbloggeriblogg

- Ja, jag varnar -   Jag har ont överallt fanimej ,min handled gör så ont att jag vaknar varje dag med ett AJ! när jag rör mig lite. Och här står två stora plastbackar med LP/Singlar och blockar skräpdatorrummet, och jag Orkar knappt dra undan dem . Sambon petar över dem till min sida och jag försöka Mooota dem över till nån neutral mitt- men då kommer jag inte åt alla växter i fönstret. De är SÅ tunga! Trots hjul.   Jag Måste ta itu med dem-
Hela kroppen känns fel ihopsatt, som om pusselbitar som inte passar ändå har bankats ihop, så de har låsts. Jag sitter fast på nåt skumt sätt,svårbeskriven känsla. Yr i ryggen. Svid i höfterna, knak i knäna, dimma i skallen. Jag tappar snart varenda grej jag tar tag i , och gärna två gånger för att riktigt irritera mig . Blodsockret har varit i bottenläge tre mornar i rad- 3,2, 4,1 och 3,6 ,vilket jag brukar märka på att jag nästan inte ser nåt när jag stiger upp. Ischiasnerven trycks till när jag sitter, när jag går är jag, som sagt,yr i ryggen- och idag kröns underverket av Huvudvärk. Ja, det är så kul så det är knappt sant .  
 
Så, vad ska man göra? Jo, haka koppel på en katt och gå ut lite. Även om det blåser som fan så brukar ingen av oss må dåligt av lite luft . Eller hur Stella,lite luft dör vi inte av :-) 
 
  //SoP 
Tofflan
2016-09-28 @ 20:00:52
URL: http://tofflandel2.wordpress.com/

Ni överlevde, hoppas jag?
Hoppas värkeländet lättar. Men du... På sin egen blogg för en gnälla så mycket en vill. Ibland gör ju gnället att det lättar lite, faktiskt.

Svar: Jo, I´m still kickin´- Lite bättre idag. Ja, man skriver av sig lite skit och tar sen nya tag. :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0