Nej nej nej-

-Du Behöver inte fler elljusstakar eller adventsstjärnor - har jag som mantra när jag bläddrar igenom alla black friday-erbjudanden som svämmar över mina e-postkonton nu.  Varför heter det Black friday?  Svart fredag känns ju inte så lockande på köptarmen tycker jag. 
 
I Övrigt, tror jag att jag börjar bli Dum I Huvudet på riktigt.  Jag tog nästan livet av mig i måndags genom att flytta det där gamla skåpet från skräprum till sovrum och det höll också på att gå åt helgottaland för att jag är så Envis- så tisdagen och onsdagen var Inga roliga dagar, jag höll på att gå sönder av värk och värkångest. 
 
Igår var jag till sjukan och lämnade prover- och- Näe- vaccinet var Slut! Och jag som bestämt provdag efter vaccinationstiderna . Jaja, nu blev proverna ju tagna i alla fall och vaccinet skulle jag säga till om när jag ska till läkaren, sa de.  Förra året gjorde jag det och då var de lite sura-  Får se hur det går, jag var ju bevisligen där på rätt dag och tid och vaccinet var Inte där. 
 
Dum På Riktigt var det- Idag skulle jag läsa, men fick så grymt ont i ben och ljumske av att sitta- så- Tamtadadadaaaa - Jag flyttar skåp.  Slå mig.  Nej, det har jag gjort själv så det räcker.  Ett skåp är flyttat, ett är nästan tömt- så jag får nog fasen igång Sambon . *nickar övertygande*  Jag har bett om hjälp med de där skåpen i en månad eller mer.  Det ena har jag bara vänt på- det andra ska byta plats med ett som står i vardagsrummet, och jag tror inte ens att min envishet kan få det att inträffa utan hjälp.  Egentligen, skulle jag bara ställa upp en ljusstake i köksfönstret, men det kändes så trist att göra det Utan att ha flyttat på skåpen Först. Jag borde tömma vardagsrumsskåpet i kväll också, och ställa grejerna på den enda lediga ytan därinne- soffbordet. Som står bredvid hans heliga tv-fåtölj.  Ingen skåpflytt= ingen tv-ro. Guuu´, vad smart jag är.  Nej, Dum var det ju. 
 
 
  Fred //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0