Jag började

-på den där blodsockerkurvan idag. Ja, jag kom äntligen ihåg att ta fram ett block till det.   Att komma ihåg nånting tycks ju för sjutton vara en bedrift numera.  Jag får alltid hämta saker flera gånger, och ibland i flera dagar innan jag kommer fram till vad jag ska ha. Eller göra.  "Vad fan skulle jag ha här inne?"  
För en stund sen började det komma in Mygg här i datorrummet- För balkongdörren stod ju på vid gavel- för att jag tagit in några förfrusna dekorationsdjur ifrån balkongen och lagt på upptining i badrummet- där jag fick syn på jordsäcken i badkaret ( skulle också tinas ) och kom då på att jag skulle ha krukor att plantera mina nyinköpta Amaryllislökar i- som jag letade efter här, i datorrummet - där datorn ju ändå var igång så jag slog upp hur man ska plantera lökarna , och mätte diameterna på krukorna....  Ja, och här sitter jag i en utfrusen lägenhet med tre krukor bredvid mig och myggen farande som kamikazes runt skallen. 
 
Don´t forget to Remember- 
 
   //SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0