nu blev det sommar

- inte bara nästan. Och mina fötter är redan svullna och jag är nåt rent gryseligt trött. Undrade för ett tag sen om man kunde ha kroniskt gäspsyndrom, och konstaterade direkt att det kan Jag i alla fall.
 
I morgon ska jag nog ge mig på lite telefonerande, och så tror jag att jag får paket. Jag har flippat ut en hel del i shoppingberoendet,så jag Måste skärpa mig, annars går det åt helvete med snälltåget och det lär ju vara åt helt fel håll :-/   Det är knappt att jag vågar sätta mig vid datorn,för så fort jag har varit här en stund så trillar det in orderbekräftelser i e-posten. Säkert är det något elektroniskt? 
 
Jag Måste nog ringa upp till Västerås, inget jag riktigt ser fram emot eftersom jag inte vet i vilket stadium av hälsa mottagaren befinner sig, men bland Syrrans grejer hittade jag saker som inte alls ska vara här, utan i Västerås. Jag förstår inte riktigt varför Syster suttit på det här i femton år-?  Jag borde ringa till Frankrike också- men det är likadant där- i vilket hälsotillstånd befinner sig vår gamle vän?  Det är bara att ge sig på det- jag kan inte blunda mig igenom allt och hoppas på att livet inte ser mig. 
 
Fred och Kärlek//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0