Jag flyttar böcker-

-i Mp3-format så det är inte så betungande . I övrigt har jag mest diskat idag,tvättat,lagat en bil,som visade sig  vara en radio -läst lite, och så kom "hyresvärden" och hämtade en kartong och lite till. Vad tomt det blev i hallen !  Och så har jag så grymmeont i ryggen i kväll, det känns som om jag har sträckt mig på nåt vis. Inge´kul. 
Jag har inte haft ro att sätta mig vid tv´n, spelar in, och efterser resten sen, så jag har haft den tredje boken i Game of thrones i örat och grejat lite här och lite där,småplock.
 
Igårkväll kom jag på att jag Tror att jag är lite över fasen argsåinihelvete och går in i gråtahitochdit-stadiet. Söta, roliga och glada saker poppar upp i skallen och det rinner över en stund. Inte vrålskrikochjaggårundergråten, utan fan också- den gör jätteont,mestadels i käk och nackmusklerna,det blir som en typ av kramp.  Jepp, sorganalys- 
 
Jag har skrivit ett kort till en kille i Ryssland idag- nåt min kompis i Motala gjort mig nyfiken på- Postcrossing :-) 
 Nu har jag hämtat två adresser till, Tyskland, och Vitryssland.  Dags att skriva då :-) 
 
 
 
Och så ska jag ha en pepparkaka med getost på, och värma mitt kalla té. 
 
Fred//SoP 
 
 
Tofflan
2016-03-17 @ 19:38:47
URL: http://tofflan.wordpress.com

Du har skrivit kort till Ryssland - och jag har fått telefonsamtal därifrån... Maj gadd, så internationella vi äro!

Svar: Oh ja-
Sister of Pain

Tofflan
2016-03-20 @ 19:51:35
URL: http://tofflan.wordpress.com

Och kompisar i Motala har vi båda, dessutom! Det är ju värre att vi mötte Lassie...

Svar: :-)
Sister of Pain

veggiehäxan
2016-05-03 @ 22:55:59

Kul du börjat med postcrossing ☺ Jag lurar i dig så mycket konstigt☺

Svar: Ja, vad ska jag ta mig till med dig ? :-D
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0