Åh, I'm the tröttmössa

En massa luft som har bråttom gör mig Så trött-  Och att gårdagen började ännavänt tror jag inverkade på nattens sömn,jag vaknade tre gånger på sex timmar :-/    Och ont i magen har jag- *gnäll,gnäll,gnäll*  Min mage och sommar är inte kompisar,fast jag undrar om den är kompis med Nåt? Inte mig i alla fall och det vore ju trevligt om vi kom överens, vi måste ju leva ihop.  
 
Idag har jag pillat lite här, och grejat lite där- tvättade en spegel, bytte upphängning på den , och kom sen på att nä,det blev ju inte' bra, så jag tror faktiskt att jag ska lämna den till secondhand,nu när jag ändå är ute och surfar lite på Förändringens vind. Jag ska nog "lämna tillbaka" en liten hallmöbel dit också- flera timmars jobb och några liter färg kostar tio gånger mer än de 60 kr jag gav för den för nåt år sen . Kanske hittar jag nåt mer passande vid återlämnandet :-)  Jag har inte lust att belamra hallen på samma sätt igen . Den blir ju aldrig som jag vill ha den,bara en samling med saker/skräp/kartonger som ska Ut ,och staplade prylar som inte får plats i skräprummet- Mina drömmars dator och hobbyrum - Utopirummet.  
 
Nu ska jag fixa käk innan det blir känna svimm 0_o 
 
  //SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0