Ojdå -

Nu är klockan mycket igen och jag har inte gjort nåt-nästan- av det jag Skulle ha gjort när jag satte mig här vid datorn.  Jo, jag plockar bort några böcker ur Mp3an och lägger dit ett par andra. Och jag har ändrat mammografitiden till något (hoppas jag) mänskligare än 09.30 . 
 
Och jag tog några beslut idag- Jippi- "handlingskraftig"?  Så Sambon har plockat ur en hel del från Syrrans lägenhet som åker till tippen i morgon - inget användbart, jag lovar , och så har jag lovat bort rätt mycket av möblerna  till en familjemedlem. Det är inget värdefullt men av stort värde för dem de hamnar hos. (familj vars hem gick upp i flammor och rök) . Jag skriver upp i ett block vad som slängs och ges bort,så det inte ska komma nåt surt efteråt.   Alltså, tack och lov för Sambon och "Familjemedlemmen" som gör så mycket av det praktiska och som det krävs muskelkraft och körkort till. Jag är ju värdelös i det sammanhanget :-(   
 
I morgon måste jag ta itu med det här med boupptecknandet och skötsel av dödsbo- jag har inte en chans att sköta det själv- jag har fått några papper och jag måste erkänna att jag bara förstår ca 60% av vad som står där - Jag är hela tiden skiträdd att slarva bort något, och jag har ju varit slarvig med mina egna papper ibland så nu blir det dubbelt upp och lite till- Nej, det klarar inte min fibrohjärna. Det blir Tjernobyl i skallen och kramp i magen . 
Hade jag varit frisk hade jag nog fixat det,jag var bra på sådant förr, men nu.. Näe. 
 
Té, GW och Lars Lerin. Det blir bra- 
 
Fred//SoP 
Tofflan
2016-01-31 @ 14:31:36
URL: http://tofflan.wordpress.com

Du är duktig och gör ditt bästa. Skönt att du har muskelhjälp från andra.

Svar: Ja man kan ju inte göra mer än "så gött en kan" :-) Ja jag vet inte inte vad jag skulle göra utan dem. Jag har ingen större vänkrets.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0