Bilderblogg

-
jag slängde lite sommarblomsterfröer i en ampel så jag fick en sommaräng i miniformat :-) 
 
-och äntligen sydde jag en innerkudde till denna lilla charmerande katt . 
 
 -
mer charm i en korg. 
 
-
och charm de luxe på sängen :-)  
 
Ska se om jag hittar något av intresse som Inte är en katt? 
 
 
Jag grejade lite- 
 
 
 
-    
Och fick till det här :-)  Jag älskar verkligen vår "nya hall"  - eller jag tycker väldigt mycket om den.   
 
Så,slutbildrat.  
 
Nej, jag tror jag slänger in den här också- Vi ( Jag!) bröt allt det svartvita med att ta den rosa varianten av samma tapet på en liten del av hallen. 
 
-och katterna fick äntligen upp en ny klösbräda på hörnan :-) 
 
 
  //SoP 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tofflan
2016-08-30 @ 19:56:09
URL: http://tofflandel2.wordpress.com/

Fina bilder!! Det är roligt att se hur andra har det hemma, men en blir lite avis och funderar över "allt" som skulle behöva göras här... Tyvärr är tid och lust bristvaror, så jag får i stället njuta av vad andra åstadkommer!

Svar: Tack! Ja det var så skönt att få tillfixat. Min fina röda hall såg bara skitig ut :-( Vete sjutton hur den tapeten hade "uppfört sig" .
Sister of Pain

Pinglan
2016-09-04 @ 10:00:25
URL: http://www.ejkorrekt.wordpress.com

Hej!

Jag håller helt med Tofflan, du har det jättefint hemma! Och jag som inte känner dig måste också säga - vilken söt katt! Jag har inga djur själv, men då jag kommer hem till kompisar som har katter så är det inte fel...

Svar: Tack, men nu är det egentligen Bara hallen som är fin... Åh,jag kan inte leva utan katterna/djur-
Sister of Pain

ELIZA
2016-09-22 @ 21:18:26

Läcker hall! Blir ju rent sugen på att förnya här hemma . Och så fina katter!

Svar: Tack! Jag är nöjd med den- slapp jag bara dörrmattan full av skor vore det total lycka ;-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0