Jag blir så trött-

Jag ringde en juristbyrå-  " det är lite möten här idag men lämna ditt nummer så blir du uppringd i eftermiddag" Okej- Ingen ringde.  Igår väntade jag till klockan tre, sen ringde jag igen. " Idag har vi stängt för semester" . Men va fan, visste ni inte det igår??   Men okej, okej då- Ringde idag igen, skam den som ger sig :-)  " Idag har vi stängt för semester"   Ingen som helst info om "Idags" längd. Åh så Lack jag blev, trots att jag har fb´s seriösa undersökning som backar upp att jag är begåvad med Tålamod.  Utbrister föga moget- men va fan, jävla kärring, ful röst har du också -  Känns ju löftesrikt om jag måste boka in ett möte. 
 
Igår ringde jag en annan jurist för jag blev så sur på semestern, men de sysslade inte med arvskiften och sånt, och rekommenderade mig att ringa- ja, gissa? Semesterbruttan med den fula rösten.  *morrar taggtråd* 
 
Så, nu ska jag inta frukost, i ärlighetens namn brukar den inverka ganska positivt på mitt humör. ;-) 
 
Fred// SoP 
Tofflan
2016-04-15 @ 14:51:19
URL: http://tofflan.wordpress.com

Men det var ju bara för knäppt!!! Vill de inte ha klienter, eller???

När jag skulle skiljas var partnerskap fortfarande ganska nytt. Först rådfrågade jag Fienden, skulle det visa sig, men sen ringde jag runt i länet och fick till sist tag på nån som var intresserad. Jag fick gott stöd och kände att jag hade på fötterna när det sen, tyvärr, skulle stridas.

Svar: Ja man kan ju undra- men idag när jag ringde blev jag uppringd efter knappt fem minuter. Jag har ju tack och lov ingen att behöva strida med.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0