Nu har jag fixat//Uppdatering

-lite plockepinn ;-)   Jag har äntligen beställt reservpelare till vår kattställning. De två undre är i trasor, katterna har rivit in till  papprullen nu, och vi drar runt de där trasiga repfibrerna i hela lägenheten. Skulle ha köpt på försommaren men då var de slut-och det var de än, men jag hittade ett annat ställe att köpa dem på. Där fanns dessutom den där"tryckfördelningsplattan" man kan ha emot taket,den fanns inte på originalstället, så nu kan det kanske bli Lite snyggare än masonitbiten som ligger på trekvart emot taket. 
 
I Övrigt, har jag ontsomfan i ryggen och hela mig egentligen,men vädret är ljuvligt och jag sjunger också-  :-)  Men inte samma låt längre.  Nu har jag slunkit över på The spirit in the sky, mixat med lite Hampster dance.  Vad
hjärnan pysslar med kan jag verkligen undra ibland. 
 
Fred//SoP 
 
PS. . Här är extrapinnarna-  Det blev en väldig och förvånande skillnad rent estetiskt när de kom på plats sen :-) 
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0