Nu tänkte jag dra till med något riktigt sensationellt och säga att-

Jag är så trött.
Dygnet runt. Och nu efter kattvaktarperioden gick visst luften ur mig totalt.  Idag är känslan- människor, åh fy fan, jag spyr på er. Gå bort,försvinn,håll käft-titta inte ens på mig.  
 
Så jag har larvat i skogen med mina katter och vederkvicker mig hemma med IllStarkt kaffe, och Sambon har införskaffat ( på min begäran) en Prinsesstårtbit som jag tänker goffa i mig senare.  Troligen mår jag illa efteråt, men nu har jag varit sugen på nåt sånt där übersött geggelpäckel i över en vecka så... Egentligen, ville jag ha en Napoleonbakelse, men de tycks vara utplånade från jordens yta numera,åtminstone den ytan min omgivning befinner sig på. Är de omoderna? 
 
Nu gick skrivlusten ur mig också,jag Hade tänkt skriva en hel del, men nu blev det hjärnsmälta. Orden hamnade i en hög som inte går att reda ut just nu.
 
Fred//SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0