Nu har jag glömt vad jag skulle skriva om-

-som för det mesta.  Men- Jo, jag  var hos frissan igår :-)  Blev Lite klippt,mycket slingad,och fransfärgad :-)  
Jag är Nästan blond och förväntar mig då att få roligare , eller nearly blondes don´t get no fun?  
Idag har varit en Typisk dan-efter-dag. Spik i ögat och värken from hell i största allmänhet.  Var nära att spy när jag var ute med katten på eftermiddagen. Ja, jag masar mig ut om jag inte hänger över toastolen eller ligger däckad med ispåsen på hu´vet. Lite luft och katter brukar hjälpa mot det mesta :-)    Idag struttade grannkatten rakt i famnen på mig och hakade fast sig på axeln där hon hade kelspel och dreglade en stor blöt fläck- Tokhönan ♥  
 
Tja, det var dagens Big Time News- 
 
 
 
 
Fred//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0