Japp-

Jag beställde kyl/frysskåp :-)  De dyker (bärs )upp här i oktober - kanske hinner vi (Sambon) riva loss lite ful jävla skitpanel på köksväggarna innan dess? På två meters håll och med en  grav synskada,så är det  ganska snyggt- Men den är spräckt,den bågnar,är missfärgad,samlar skräp - ser nog ut som faen bakom och jag fasar en smula inför alla smulor av kattmat som antagligen har lagt en extraisolering längs med skarven golv/vägg. Urk blä som vi sa i lågstadiet- eller urk blajs -
 Det är nån sorts fuskpanel som jag tror är ditsatt så att listerna håller fast den? Och panelen är "vågad" medan listerna är helt raka- Nog försöker jag dammsuga där nere vid "hålen" vid golvlisten, men.. Ja, en gör så gött en kan..  Vi skruvade loss en överlist en gång för att kolla (förhoppningsfullt) om det var tapet bakom- det var det inte. Bara tapet ovanför fuskpanelen. 
 
Och i övrigt- kom jag på att jag glömt visa ett "loppisfynd"- i alla fall enligt mig- jag har velat ha en sån Länge-Dök på en på Hela människan för någon månad sen- :-)  
 
 
Röd 70-talsbets :-)  Skruvade åt benen,satte "tassar" på, o tvättade av den. Som gjord för vår hall. La lite tidstypisk vaxduk i lådorna också.   På 80talet hade jag en sån i hallen,fast "halv" -som enbart delen med två smålådor, och en hög smal spegel över- den var supermegaexxets redan när jag flyttade in - och det är en möbel jag saknade när jag flyttade ut!  Men jag tror att han hade kastat den- jag kan inte komma ihåg att den följde med i flytten till hans föräldrars hus- ( som Vi köpte, men jag inte ägde och han snöt mig på ett halvt hus- men det är en annan story)  Jag saknar vare sig skithögen eller huset.   Men jag gillar betsade 70talsmöbler/ saker- bara de inte är bruna. 
 
Fred //SoP 
Tofflan
2014-09-09 @ 19:59:18
URL: http://tofflan.wordpress.com

Ursnygg byrå!!! :-)

Svar: Tack för det :-) Ibland tittar folk konstigt på mig när jag faller i trans inför saker jag gillar- å´ andra sidan gör jag det också- inför deras skönhetsupplevelser ;-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0