I brist på blommor

-så har jag plockat träd idag ;-)  Sambon han muttrar alltid när jag kommer in från skogen med diverse "träd" och fattar inte vad jag ska med dem till- Inte för att jag förstår Vad det är som stör honom med mina grenar och små granar/tallar/enar som jag har på balkongen och i krukan nere vid trappan?   Jag var ned i skogen medan det ännu gick att se något(blir kolsvart på en kvart) och slängde växter som jag städat bort från balkongen, och då snodde jag med mig ett par små granar. Jag tar såna som står inträngda ihop med andra träd,såna skott som ändå blir undanröjda när "kommunen" kommer och röjer småskog så jag hoppas att det inte stör nån granne som råkar se mig. Jag går inte och skalar friska,välvuxna träd.
Dessutom säger jag Tack att jag fick ta dig- och så säger jag hej då och tack för den här sommaren till växterna jag slänger. Det kan omöjligt störa någon? Möjligen garvar nån åt dumtanten Om någon hör mig, men det bjuder jag på.  Jag pratar med katterna ute också- Idag hade jag lille Lucifer med mig i skogen, han hade Jättekul med växterna jag slängde och hjälpte till att få ur de bångstyriga chili/paprikaplantorna som ville bo kvar i påsen -  Sötmuppen  :-) 
 
Fred // SoP *som anade ett frostbett i luften idag*  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0