I min lilla skyddade värld-

Idag såg jag min första tiggare- det satt en liten tant insvept i sjalar, på marken vid parkeringen nere vid Willys. Jag fick en smärre  chock-visste inte vart jag skulle vända mig- fick nästan panik, men gud, jag har ju inga kontanter-ska jag ge, ska jag lé, vad ska jag göra... så jag böjde huvudet ,fick hjärtklappning o började nästan gråta.  "Ligor" o allt prat om att de ska ut osv, osv- det är en Människa!  
 
Urs // SoP  *utslängd i verkligheten* 
Ingeborg
2014-07-20 @ 20:38:49

Ha ha , en av dom roligare bloggar jag läst,skrattar högt emmelanåt. du skriver så mitt i prick på mååånga saker...Bara tråkigt att du inte är så frisk. Och underbara kattbilder! Älskar katter..Läst senaste året,kommer igen för mera!

Svar: Men vad kul att Du gav dig till känna :-) Välkommen!
Sister of Pain

Lillasyster
2014-07-21 @ 11:39:13

Det är hemskt ! Men jag brukar ha koll på vilka som står runt hörnet

Svar: Men hon var inte bakom nåt hörn,hon bara satt där,mitt på gångvägen. :-(
Sister of Pain

Lillasyster
2014-07-28 @ 07:36:51

Ja, men ibland står de som utnyttjar henne "runt hörnet" och väntar....... :o(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0