lite till

-har jag allt sorterat . Bl.a har jag slängt en hel trave med jultidningar,alltså vanliga veckotidningar, men deras julnummer. Nu har jag bara sparat på julSpecialer , Allers, Amelia o lite annat.  Jag Kan Inte Spara på Allt-  Det Borde vara mitt mantra.  Jag har gett bort min trave med TeknikHistoria, en snubbe på Sambons jobb ville ha dem,kul när man kan lämna vidare till andras förnöjelse :-)  
 
Och eftersom jag nu "hett iväg" så mycket, så har jag beställt Två kokböcker :-) Det blev ju inget på rean i år så trots fullpris så är det ändå typ 600 kr mindre än vad jag brukar lägga på "reatraven" .  Gordon Ramsay´s   böcker är det, jag gillar Verkligen hans program där han lagar mat, på vanligt vis, utan tävlingar o skit där han bara ska vara arg o gasta på alla :-)   Fast en gång gjorde jag "shortbread" från hans julmatsprogram- Hm, antingen gjorde jag nåt generalfel, eller så har jag o engelsmän Väldigt olika smak :-)   
 
Och i Övrigt då? Det är kalltsåinihelvete, som vanligt på den högt älskade våren-  Jag mår faen av den så efterlängtade Sommartiden-skittrött ! Mage,sovtider,mattider,insulintider o mental kapacitet-tider, åt fanders. 
 
Skönt med så positiv inställning eller Hur - 
 
Fred / SoP *som just kom på att hon glömt att äta middag* 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0