Idag har jag varit jobbig-

Jag har inte haft nån huvudvärk så jag har kvittrat på så Sambon blivit halvgalen på mig ;-)    Kändes helt bisarrt när jag vaknade Utan ögonspik- en av de första tankarna  var att Åh- nu ska jag sjunga hela dagen.. Jag blir ju hög på sånt- ovärk.  Vädret har  varit ljuvligt, katterna har promenerats, fick sällskap av grannkatterna o sen fick jag klappa lite grannvovve också. Och Maten blev så himla god !   Det enda jag tänker klaga på är att dagens Doobidoo nog var det allra sämsta i den serien - som jag har sett i alla fall. Vilka gapiga fruntimmer-  
 
Och nu är klockan alldeles för mycket, jag har spelat för mycket fb-spel o har ont i axeljäveln.
Men Inte hu´vet- 
 
Pax //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0