-igår

-började jag slå in julklappar- Men jag kom inte så långt. Jag fastnade i att öppna massor av förpackningar av julreagrejer från Panduro som jag köpt på de senaste två årens januarireor-   När jag la ned den senaste omgången hittade jag föregående års- jag hade glömt att jag köpt då. "den som spar hon har"- eller "den som glömmer  har extra av allt " ? Nå, jag stod i alla fall o öppnade massor av stickersförpackningar o annat småkrafs för korttillverkning o dyl.  Tog en himla tid.  Men, nu står julklappskassen, julpapperskassen, etikettlådan,tejp osv-lådan, o en kasse med "packmaterial" i köket, lättare att jag Inte glömmer alltihop Där, än här inne i skräp-datorrummet .  Jag är ju sån att jag köper på mig julklappar o presenter under hela året när jag hittar passande grejer på rea. T.ex vinter o julgrejer jag köpt i janari-de är ofta under halva priset då.  :-)   Sen när jag tar fram kassen, den här tiden, så har jag glömt bort över hälften av det- julafton för mig också- egentligen skulle jag slå in grejerna redan när jag köper dem, snacka om överraskning för både givare o mottagare på julafton  ;)   Fan va du börjar tidigt då, säger vän av ordning- Jo, men jag vill hinna Njuta av Advent . Säger jag vartenda år- men i år känner jag mig ändå lite som om det kunde bli verkligt?  Ska be Sambon plocka ned alla ljusstakar från hyllorna i klädkammaren denna helgen, så vi hinner kolla funktion o inhandla extralampor.   
 
Ja- det var vad jag hade att säga-  
 
Frid i Frostvädret //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0