Ojdå

- här blev min Egen kommentar på förra inlägget undanlagd som misstänkt spam-  0_o    
 
Nå, Egentligen, skulle jag  bara berätta att jag fryser så in i flängbänken-  Det regnar o regnar o är sånt dis så moln o hustak sitter ihop i ett töcken , tre grader plus o ruggigt så benmärgen ylar i protest.  Min vänsterfot är iskall trots dubbla raggsockar på den. Avskyr den isklumpen eftersom den alltid gör mig rädd också-  (Min Mor dog av brusten kroppspulsåder o hennes första symtom var att blodtillförseln till benen försvann)  Så min kalla fot gör mig nojig.. Bortsett från det rent fysiska obehaget.  Jag har berättat det för läkare massor av gånger men ingen verkar bry sig så jag ska väl ha en kall fot.  Jag tror det har med blodtrycksmedicinen att göra eftersom det började då jag började med sådan medicin men samtidigt kan jag ju tycka att det borde påverka Båda fötterna-?   När jag började med medicinen fick jag även börja använda vantar på vintern- på Båda händerna. 
 
Nu ska jag göra pyttipanna.   Och troligen svära en stund över hur Varmt det alltid är i köket.  Aldrig är man nöjd. 
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0