Men det var då på tiden-

att jag fick tag i en liten kökssoffa ,jag har velat ha en i flera år :-)  Köpte den via en loppis-sida på fb. 1a gången jag köper nåt där,funkade ju utmärkt .   Är bara en enkel pinnsoffa, men passar mig . Jag hade en liknande, som jag ärvde av Mamma, men när ett numera ex skulle flytta in hos mig så åkte den ut :-(    Alltid har det varit så, när någon flyttat ihop med mig- Mina saker har inte varit bra nog, så iväg med dem bara-  Och när jag har flyttat Ut , ja då hade jag knappt nåt kvar längre, o fick samla ihop från familj,vänner o loppis/auktion.  Jag måste ha extremt dålig smak- en sambo tog ner alla mina fina posters, för man skulle Inte ha oinramat på väggarna.. Nähä?  Sen satte han upp en hel spegelvägg i sovrummet- med dubbelhäftande tejp. Han var jättesnäll,han skänkte mig den väggen när han flyttade ut. Jisses, vad Glad jag blev . NOT!  Tack o lov var Gislavedshus förstående när jag skulle flytta därifrån. 
 
Nå,sidospår, är bra på såna-  En kökssoffa, har jag alltid haft litet sökfält efter i ena ögat-  men de har inte passat, varit för dyra, eller så har lägenheten inte passat -  Men nu så-  Varde enkel liten soffa o mig äro nöjd. 
 
Pax //SoP 
Tofflan
2013-04-26 @ 16:06:05
URL: http://tofflan.wordpress.com

Jag hade också i många år velat ha en kökssoffa. Det blev en liten en, man kan inte ligga så bra i den, men man kan sitta i den och spela gitarr och dricka öl! :D

Svar: jag kan inte ligga i/på min heller , men en katt på kökssoffa= hemma :-D Häromdan satte jag en kudde mot ena gaveln o satt där o läste, kändes "ombonat" o jag kände hur mycket jag verkligen saknat en liten soffa .
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0