Jag bor i bonnby...

Jag blev så full i skratt när jag bläddrade igenom gratistidningarna igår- Massor av butiker påpekar med Stora bokstäver att de  har ÖPPET HELA SOMMAREN !   Det visar väl hur det här samhället Brukar se ut sommartid ;-) 
Som våra fik,de brukade turas om att semesterstänga så åtminstone ett skulle vara öppet.  Vet förr när jag gick hemåt ett tag efter att butikerna hade stängt, o nån stackars turist kom o frågade efter nåt bra matställe--  Hehe, ja, jo vi har ju typ sju pizzerior men alla ägarna har åkt hem över semestern.   Jo, vi har ett fik , men de har redan stängt,tror Ojoj har öppet i alla fall -  *skampåle*  Prova Isabergs stugby  ?  *suck* 
 
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0