-inte speciellt förtjust

- i den här omändringen på bloggen- tycker det är rörigare , o krångligare med inlägg,inloggning o bilderna-  Och kommentarerna som jag ska markera som lästa hela tiden.. Why?  
 
Inte speciellt förtjust i alla förbenade recept jag har heller-  Varför ska jag behöva betala hundra spänn när jag Nästan gör hela jobbet själv utom att klicka i förnyelse med läkarsignatur...  Alla listor med aktuella o ej uthämtningsbara , o ingen vettig medicinlista att gå efter. Jag har ju tittat på antal uttag kvar på mina listor, inte på giltighetsdatum- varför jag nu för Tredje ggn får förnya recept när mediciner jag haft två o tre uttag kvar av plötsligt inte längre fanns på apoteket . Som Thåström säger, Fan, fan, fan-  Men nu satt jag o lusläste datum o sorter o kollade min egen låda här hemma för att inte missa nåt. Jag får Värk av sånt, i både huvud,axlar o själ.   Jag brukar få en kallelse i juni, o en i nov-dec, o vid de tillfällena förnyas mina recept , men nu i juni  har jag inte fått någon, o när jag frågade varför fick jag tills var att jag skulle ringa sköterskan i augusti.  Jisses, hur gör folk som är ännu rörigare i hu´vet än jag ?      
 
Sa jag att jag hatar myggen också ? 
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0