-efter gråt and the tandagnisslan-

Mobilen uppgraderad !  Men alltså- Krångla med ett capital K . Till slut, efter hur många svordomar som helst o en uppgiven ilsketår eller två,  ( men vad faaan är det som är Fel? kan inte fanskapet åtminstone tala om Vad som är galet så jag kan fixa det ? )  så pluggade jag in skrället i Sambons dator istället o tog hem mobilens delningsprogram- o Vips, så var den uppgraderad snabbt o nollkrångligt. Kan själv , när sakerna fungerar.
 Det verkar som om min dator vill lägga sig o vila på en skrot ??  Men den Har varit väldigt seg o trökig sen i våras faktiskt. Men sex år, ska det vara nån ålder det ? Egentligen behöver jag bara en dator, en "burk", gärna en liten burk. Jag har ju redan en skärm o tangentbord.  En snabb o "rymlig" burk med stort arbetsminne.  Och hundra usbportar så  jag slipper den här jobbiga hubben.  
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0