´de hadde jag ingen aaning om

- jag upptäckte just att de skitfula skräpjulhängen jag brukat ha i utegran o uteris för att de är guldfärgade o som sagt skitfula- är Georg Jensen-  Jag är osäker, men jag Tror jag slängde iväg dem i våras- just för att de är verkligen skitfula. Och dyra. Fan, jag kunde sålt dem på tradera ju.  Surt sa räven, men jag tyckte ju det- att de var sura.
//SoP
Malle o lilla R
2011-09-26 @ 21:24:06

Ja nu kommer man plötsligt ihåg allt man har gett bort innan ;)

SoP
2011-09-27 @ 01:43:05

Malle:nja,har jag Gett bort en sak till ngn så blev ju den personen glad,men att bara hiva iväg nåt jag inte visste värdet i,känns lite surt.jag hade nog kunnat få en hundring :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0