Förstå o så, o e´re redan månda´ ?

"En hel tokig tjej"   kan jag förstå, men hur funkar " en halv tokig två barns mamma " ?  

Och Är det redan måndag-? Jag vaknade ju nyss- förra måndan 0_o  ?  Vart tar tiden vägen ? Den man ska förvalta så väl o leva var dag som om det vore ens sista- undrar hurdan världen skulle se ut om Alla gjorde det ? Jag orkar inte-   Just nu. 

  Fast jag har gjort tre stycken lasagner idag  - eller vad heter lasagne i flertal ? Två mindre o en lite större.  Köttfärssåsen kokade flera timmar igårkväll.  Jag har inte gjort lasagne sen 80talet, och då blev den totalt kass. Sen dess har jag bara köpt färdiga. Numera smakar de färdiga så salt så de är oätbara. Jag är även ytterligt misstänksam mot vad köttfärsen är för något- egentligen?   Jag har inte smakat på dem jag gjort,ännu.   Kom på nåt annat jag inte smakat på- de där inlagda tomaterna jag grejade så mycket med i somras. Typiskt mig, processen är det intressanta. När det är färdigt är det inget kul längre. Det finns inte. 

Pax //SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0