e-legitimerat

och deklarerat.  Så var det gjort.  Som jag sagt förr,nu är det en så enkel grej att jag glömmer bort det.
Förut satt man en hel eftermiddag/kväll med massor av papper över köksbordet o fyllde i allt själv.  På sitt vis var det inte så dumt heller.
Då fick jag visa supermegaexxet att Jag faktiskt Kunde någonting. Han stressade sig nästan till blodstörtning för att han skulle bli tvungen att Lita på Mig. 1a ggn Jag deklarerat åt oss Båda,tog han allt till banken före inlämning, för att kolla.
Vilket jävla äckel. Fast,ibland tänker jag på att det var hans Otroliga osäkerhet som fick honom att bära sig åt sådär.  Vad hjälper det mig ?  Det gav inte honom någon Rätt att förstöra Mig.  Jävla skitstövel. Eller gamla rötna trätoffel.   Hu- han blir 60 i höst. Iofs har han väl varit en gubbe sen han var 30 .   En skitstövelträtoffelGubbe.

Men jag är ju så fin o fräsch o nolltantig-  smart o snäll .   Helt superilligent .  Och kalassnygg.

Jag fick Harry Potter o Dödsrelikerna - del 1, av min Sambo idag :-D

men inte en tårta i sikte- ?

- och jag lyssnar på Herman Lindkvist - jag blir alltid så lärd när jag lyssnar på honom. :-) Ja, illigent sa jag ju.

Pax // SoP
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-04-20 @ 09:29:11
URL: http://pyttis.blogg.se/

jag lämnar bort min deklaration till revisorn så det blir rätt mellan privatsidan och företaget.



jag kommer ihåg förr när jag var yngre och mamma och pappa satt en gång om året och räknade ihop alla Icakvitton de handlat och sparat under året.



Hoppas du får en fin onsdag!

//anna

nystratad webshop

www.avanna.se

Lena
2011-04-20 @ 21:30:47

Tårta? Är det tårt-dag?

Ja jäklar, deklarationen, det är precis som du säger förr då var det ett fasligt pust så då kunde man inte glömma.

Förra veckan hämtade vi husvagnen från vinterförvaringen. Det första jag såg när jag klev in var kattmaten, skålen med torrfoder där på golvet. Kräsnakatten ratade (av princip) allt torrfoder som stått framme nån dag, men hoppsanhejsan, i husvagnen var det kalas när man fick smita in och knapra i sig gammelmaten från i fjol. Men, det förr det, innan hon fick en plats i bokhyllan.

SoP
2011-04-24 @ 02:50:31
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Anna:det skulle jag med göra om jag hade ett företag!

Lena:Nja,jag var bara så tårtsugen- Det är skönt med vackra katt o djurminnen,även om de gör ont.Det vore mycket fattigare utan dem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0