pålitlig som få

-den svenska Sommaren, den så älskade-  Från Isvind o nattfrost  till åskvärme på tre dygn, det är lite jobbigt. Den svenska sommaren, pålitlig som fjällvädret o en björnhona med bebbingar.   

Fast, ett djupt andetag o jag blir nästan hög på doften av skog, kåda, trä, nyregnat- o  i ögonen speglas en explosion av Grönt  som tumlar runt i hjärnan. De späda björkarna är hysteriskt ljusgröna mot de mörka granarna- bedövande vackert.  

Så, nu har jag hyllat sommar tillräckligt - för i år.

//SoP
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2010-05-21 @ 23:34:05
URL: http://pyttis.blogg.se/

jag är inte mycket för de där väskorna heller..som sagt bara chanel..så enkel i sin lyxighet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0