och idag

Har vi varit på A6, o Ikea.  Och jag är så trött o änna sleten- jag tog med mig två par skor så jag kunde byta, jag blir klokare  med åren-alltid något som är till fördel.  Men skorna hjälpte ju inte knäna så bra- men, ändå. Jag slapp en del annat av mindre trevligt slag.   Jag har köpt en datorstol, jag verkar inte kunna ta mig ut från Ikea utan nån typ av stol med mig 0_o  . Jag skulle inte alls köpa nån datorstol, jag skulle ha klädsel till Pällbo-fanns bara tråkiga, klädsel till soffan-kunde inte bestämma mig, var lite snål också-VILL ha en röd men måste då byta allt rosa i rummet, ja jag är lite petig även om en del slinker igenom.   Köpte Två trappstolar/stegpallar, utgående vara stod det så jag passade på, har en förut o den är så Bra.  Och en sån stod på listan :-) På den stod även persienner, glas till X , lite annat till X, det hittade jag, men badrumsskåp glömde jag helt att kolla på, likaså tvbänk, som jag tydligen klarade att kuta förbi hela avdelningen för  sen vid bilen frågade jag  Sambon, Såg du nån tvbänk/möbel över huvud taget ? ?  Det hade han Inte gjort.  Tittade på köksbord men kunde inte bestämma mig, sånt är ju dumt ? Sen var Sambon osäker på om den bordsskivan gick in i bilen, o en sån sak är ju rätt väsentlig.   Det visste vi Sen, när persiennerna som är 120 cm långa fick plats .  Sen plockade jag på mig ett helt gäng med åh vad smart o bra-ha- ett typiskt ikeasyndrom hos mig.  

Nu, ska jag in till tvsoffan, i sin "gamla" beige klädsel- o se på Survivor, jag är fast i det. 

Pax,fridens o sånt // SoP

PS: Det var f_nimej helt Galet mycket folk däruppe- både inne på A6 o Ikea- tror jag Aldrig varit med om så många-  Och vilken Ljudnivå, inte konstigt jag fick en akut släng av  Rådäckning när vi kom hem!

DS.
Sissi
2010-07-27 @ 19:55:43

Vi åt hamburgare och bytte blöjor i A6, på väg hem från Skåne förra helgen. Vi kunde haft blanddejt. ;-)

sop
2010-07-28 @ 00:59:19
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Sissi:Du jag tänkte faktiskt på att skicka några mess till kompisar, o säga att jag är på A6,man vet ju aldrig,halva landet Verkade ju vara där!Men så glömde jag det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0