Okej då?

Så, det är Vår blandare i köket som förstör varmvattnet i hela huset ?   Jag Undrar det ja- killen sa att det är en  skitblandare  köpt  på hjem&fix .  Den är från ikea, o var fan inte billig - eller vad nu billigt innebär men 1200  kr tycker Jag är dyrt.  Och hade de kommit hit på den tid de Sagt, straxt efter ett, som jag varit vaken o beredd på i två dagar- så hade jag sagt det. Men nu ringde de på dörren kvart i tolv o jag Sov!  Men  jag var Nära att ramla ut från sovrummet o skrämma ihjäl killen, för fan vad jag arg jag blev.  Nog för det kan vara  " vårt fel" men killen ska fan inte låta så nedlåtande- typ köper ni sån skit får ni skylla er själva.  Nå, jag ska kolla sen under dagen- för nu kom de den enda tid på dygnet vi faktiskt Har bra varmvatten-    Men jag vill inte köpa nytt NU- vi ska ju byta hela diskbänken framåt vår-sommar- jag har inte råd NU- Jag betalar ju tänder. fan.

Nåja, det är i alla fall Snö ! 

fridens //SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0