okej då-

Så är månadens räkningar ivägskåpade då-  Urs- Men vem kan jag skylla på ?   Kommer mina tankar inte på rätt köl kommer det att bli ännu mera mitt eget fel - åh fy för nya fina mobiler det står mitt namn på. Jag ska ju ha en Kamera-när min minidator är betald. En Kamera! -(  men, pssst- det är en Jättebra kamera i mobilen juh- ) *tyst*

I Övrigt är jag yr i plymen o snurrig i ryggen o skum i nacken- mår illa  o kan inte prata men måste ju garva åt eländet. Och Sambon var "impad" igen verkar det som,  han trodde inte att jag skulle gå till tandläkaren-  Jag förstår Aldrig hans "man vet aldrig med dig" - men vad 17,snart nio år- jag är hur förutsägbar som helt o astrist som alltid. 

Min Skånekompis var här en sväng o skrattade inte Åt mig men med mig- hon är en sällsynt vackert slipad diamant :-)  

Igår målade jag träd o lyssnade på Änglar o Demoner, jag lackade ur lite på töntBella men jag återkommer.  Sen såg jag svenska damer ta Guld i Curling  :-) 

Och Nu- svettas jag sjuhundratrettiotre liter i minuten så jag Måste dricka nåt- 

Fridens // SoP
Kalle
2010-02-28 @ 21:11:03
URL: http://www.kladbyte.se

Hej,



Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se

Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.

Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.

Fastnat för några, vilken du är en.



Hittade inte din mail så skriver här, Hoppas det är ok.

Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg och även säljer en del,

så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.



Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller

sälja i din garderob. Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.



På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra

komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.



Undrar om det finns nåt intresse från din sida an att använda

dig av oss. Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute

efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt

komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya

kläder till din garderob.



Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på

Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.

Kolla in klädbyte.se och hör av dig.

MVH

Kalle

Klädbyte.se

SoP
2010-02-28 @ 22:00:44
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kalle:Idén är nog god, men jag undrar lite över Var du hittade allt jag skriver om kläder o mode? Samt Säljer en del?Jag vill inte inte visa upp vare sig mig eller mina kläder-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0