Idag tog sig Stella ut -bröt sig loss från elementet -

och gav sig ut i Snön- 



Vi gick en bit faktiskt- mycke´ å nosa på-  Finns en "ny" oskastrerad hankatt som ränner runt o pinkar revir- Stellas Revir. ajabaja -

Men efter en stunds snowjogging ville hon Hem- 



Det svarta där borta är Stella på uppgång, inte hann jag med.  

//SoP
Malle o Zassa o Rakel
2010-02-06 @ 21:11:22

brrrrrrrrr, modig misse :) Zamntha vägrar i princip att gå ut- hon tycker tv-soffan är bättre så här års.

SoP
2010-02-08 @ 01:15:39
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:Mina har gått nedför trappan några ggr-Jag har burit runt på A ett par ggr i veckan men snö mellan tårna,urs o fy.Jag tror hon är snöfobiker.Så Zassa är en tvtoking som jag - ;-)Har du möjligen märkt om hon gärna vill ha fetare mat i kylan? Här är skålen med det fetaste fodret tom först hela tiden-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0