Två stycken

huvtröjor,svettisjackor, "hoodies" - har jag beställt.  Och bara En är grå. Minsann. Med min onda nacke har jag på senare år upptäckt detta plaggs förträfflighet, för jag har blivit en dragkärring. 
( Förr avskydde jag huvjackor o luvtröjor- de kanade bara bakåt o gav mig strypkänsla) ) 
  Fast jag har svårt att hitta  såna som sitter Bra på en liten dragkärring som mig- de är för korta, för breda, för smala i Ärmarna av nån anledning ?
Sitter åt som ajsomfanijevvlars runt handlederna har de en tendens att göra med-?  Sen brukar de vara för Tunga- jepp, jag är en  liten klen dragkärring-också.  
Så, jag har En brukbar hoodie, o den "spar" jag på- eftersom den är bra- o då är det  ju dumt att Använda den- den kan ju sluta vara bra då- så det är bättre att den hänger i garderoben o är bra istället för på mig. Så klart. Fy fan vad dum i skallen jag är. Klen, dum, ond o dragig- inte lätt att vara jag.

Pax // SoP
Darkangel och Mumma
2010-04-09 @ 15:24:13
URL: http://aselli.se

Hahahaha! Du är rolig också!

SoP
2010-04-10 @ 02:03:00
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

DA:o_o -alltid glad att vara till glädje!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0