Nu är det banne mig håll-i-gång-i-skogen

Igår mötte vi två vovvar o idag tre !  Tre stycken av Papillon-modell, fast de såg Lite större ut, studsade glatt runt mina ben medan A satt nästan på min axel .  Hon är cool,så fort hon hamnar där uppe, då är hon lugn- sånt glädjer ett kattälskarhjärta som mitt.   

Och jag önskade mig en Kamera- Så vackra Sidensvansar nästan poserade för mig o jag hade inte en chans att få fånga dem på någon annan lins  än min egen näthinnas o spara dem i minnesbanken . 
Det är lite så med skatorna  som har sitt bo i en tall på  baksidan- nu när grenar ännu är kala så ser jag dem så väl när de sitter på ett av de stora träden en bit bort- o det trädet växer i en slänt, så det är så "öppet" - När skatorna sitter där ser det nästan ut som de svävar i intet-Åh det är Så vackert ! Och jag har ingen kamera som når dit.

Jag tar ju Väldigt mycket bilder/foton- min mobiltelefon som jag haft i två år,  i November- är uppe i 5.500 bilder nu- det är i stort sett bara en del utebilder som blir bra numera. *se föregående inlägg* ;-)  Ja, jag skryter lite, det får man när man är glad för nåt som blir bra.    Frågade Sambon igår, som har en Bra mobiltelefonkamera, o bra kompaktdigitalkamera - om han aldrig tänker i bilder när han ser nåt? Nä, sa han- och jag som gör sånt stup i ett - född med kameralinsen inbyggd kanske ?   Alltid mobilen i fickan o snabbknapp till kameran. 

Fridens i blåsten // SoP -med linsen riktad-


   
åsa
2010-04-27 @ 19:32:26
URL: http://tantraffas.blogg.se/

Vilken otroligt fin bild på blåsippa!

Ha dé!

mona
2010-04-27 @ 20:33:37
URL: http://monsans.blogg.se/

hellooo!! ed hardy linnet är sålt! det blommiga från gina tricot finns dock kvar om du vill ha det! mvh mona




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0