-och nu något helt annat-

Ord-  Har ni en massa ord som ni plötsligt läser eller hör o tänker-Men oj, säger nån det fortfarande- eller använder ? Ord  som var helt naturliga när " jag var liten " eller bara nyss-      Som Taburett -   eller Tambur  -  Pall o hall brukar det väl heta nu.   

Och just nu blev det ju stopp i hjärnan, borde ha skrivit ner alla ord jag hade i huvudet Igår- 

Bara för det ska jag Irritera mig på några ord också- Jag hatar uttrycket "tänk" - alltså inte "men tänk så här" , utan "här har vi skapat ett nytt tänk" eller " vad hade ni för tänk här"   -    Jag blir Galen- jepp, jag blir Lätt det.  Och, ligga-  "man hoppas ju  få ligga lite "- ja för fan du kan väl lägga dig ner  var du vill ?   I-d-i-o-t-uttryck- jag hoppas de aldrig i sitt hela   liv " får ligga lite "- .

Så, jag har talat.

Fridens // SoP
Malle o Zamantha o Rakel
2009-06-01 @ 18:49:42

fälleben, tjaba och coolt?

SoP
2009-06-02 @ 01:44:11
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:jag använder fälleben o coolt-Inte ofta men ... tjaba är en styggelse ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0