Jag har så ont i skallen-

Som skallen räknas själva Skallen samt där nedanför vidhängande delar-

Och varför får Rxxxfeldt vara så himla ful- jag blir så irriterad bara jag ser hans fula nuna så jag hör inte vad han säger- maken till tafatta o överlägsna maner,samtidigt. Urs, personangrepp. Men jag tål inte se -eller höra honom.


Och förra veckan fick jag gnäll o anklagelsebrev från exbrevpolaren- och jag tänkte att okej, okej, jag ska svara, jag är skyldig en förklaring även om du inte fattar nåt- Idag kom ett vykort- tjat o tjat- vilket fick mig att känna mig som den sura åsnan som sparkar på allt- så, nä, ska du tjata så ska inte jag fastna på den limpinnen. Den gamla " jag äter väl för fan fem chokladkakor o tre Bigpåsar chips om JAG vill o är hur tjock jag vill för Ni ska fan inte bestämma över Mig"- stack ut alla sina sylvassa taggar.  

Och fan vad ont i Skallen jag har.
  
Men Katterna är översöta o Sambon dammsög o jag fick en fin scarves o en tygväska i postlådan ( Traderaberoendet)  o solhelvetet sken  o det var skönt men samtidigt kom den där känslan av Nu är det kört- sommaren är på väg.  SÅ jobbig jag är, skulle ju avsluta med den Positiva knorren- Juh-  


                    

//SoP     
MyyZz
2009-03-18 @ 09:06:07
URL: http://blogg.myyzz.nu

Det är iaf nån som blir glad när sommaren är på väg ...

Tänk ... om man kunde byta ut skruttiga kroppar vad bra det skulle va ... min e lagom för soptippen.



KRAM vännen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0