-och ida´rå-

- har jag Lite mindre ont i armen,lite mindre ont i skuldrorna också- fast läkaren igår, ja - hon gav mig en kortisonspruta,pratade om vikten att Undvika sådana, o på väg ut genom dörren sa hon att jag skulle ringa till sjukgymnasten för långvarig smärta var handikappande o mentalt tröttande - Nähä ? ? ?  You could have fooled me-  Men medan jag fick sprutan sa hon i alla fall att jag Inte skulle utsätta mig för gymträning eller massage, o det tyckte jag hon hade alldeles utmärkt rätt i. För senast jag råkade ut för det, så dog jag nästan. Nä, nu överdrev jag- men ändå. Alla behandlingar förr för att bli bättre har skrämt mig långa omvägar runt allt vad träna o massera heter. 

Nu har jag nyss gått loss bland pennor o papper inne på pandurohobby.se   :- D 

Är det Någon som tecknar-ritar serier -Manga -? som råkar läsa här, BERÄTTA gärna för mig var ni köper Pennor, pennor -pennor, jag är Gravt beroende av Pennor. Svarta,mörkgrå,ljusgrå,lila- mest.  Jepp.  

Nästa gång jag är i A-torp ska jag in o härja runt lite på Arvid´s  - OM det finns några pengar i plånboken.  Jag har redan bränt månadens shopping med råge.  

Sen vet jag inte vad jag gjort idag? Kelat katt, lagat mat- varit Trött ! Jättetrött !
Och lite orolig faktiskt men det märktes mest när faran-över flaggades, då fick jag en tår i ögat o Sambon fick en kram! SamboGrabben mådde dåligt i natt o fick åka plingelingtaxi till lasarettet, mest för säkerhets skull, för säkerhets skull är Viktigt vid bröstsmärtor-  *Lille gubben* 

NU- ska jag parkera i soffan - Tvtajm.

Fridens // SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0