Helt apropå

shoppingrestriktionerna  så har jag beställt två stycken Koftor på LaRedoute -  Det är mer än ett år sen jag handlade nåt där, det mesta jag köpt till mig själv därifrån har varit underliga storlekar på o konstigt sytt.
Men T-shirts jag köpt till Sambon har varit helt suveräna o i JätteBra kvalitet- dem jag gav honom innan han åkte till Frankrike för två år sen är Lika fina nu som då- Trots flitig användning o många tvättar .( Ja, inte till jobbet direkt , men -)   Iofs var de dyra med mina mått mätt, runt 250 spänn för en T-shirt är dyrt. Tycker jag.    Nå, får se hur de här koftorna är, annars blir det returlappen på. 

I Övrigt, är det blåsigt men en helt underbar dag vädermässigt med Lagom varmt  o vacker höstsned sol o blommande ljung med vackra ulliga bulliga humlor i   :-)  Med så mycket pollen på bakbenen att de lågsniffat   - Åh, de var så söta så jag ville klappa dem o inte brydde de sig fast A stod vindögd med nosen en centimeter ifrån dem-  

--  "Typ" 


//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0