I look like shit-

- Kom på att jag nog snart faller för kärringknepet- det där genomskinliga o i mitt tycke lite patetiska kärringtricket som jag brukar skratta lite fult åt-    Scarves lite  nonchalant lagd/draperad runt den hängiga skrynkelkalkonskinnlapp som plötsligt hänger där under  hakan o drar ner hela fejan.  o_o    Så vrider man på huvudet men lappen hänger kvar-den följer inte med, bara dras ut- Åh.
Ja jag har inga riktiga problem så jag bara tänker på hur jag ser  ut.  Eller, såna här är enklare att tänka på. 

Fast, jag mår bra inne i en sjal- jag mår bra inne i kläder- så jag skrattar inte högt av glädje nu när sommaren är i antågande . Jag tycker inte om att ta av mig mitt skal o skydd.   Tror det är En orsak till att jag plötsligt har så mycket ben överallt- Jag kommer fram o jag är inte säker på att jag Vill det ?    Mysko är människan.

Fridens //SoP
>Robin Hood>
2009-04-09 @ 12:29:31
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Ja du, vem vill visa allt vitt och mulligt? :)

Men solen, lite i skymundan och lugnet.

Hoppas helgen blir bra för er!

Kram

Janne Hood - med ris ;)

Anonym
2009-04-09 @ 21:41:44

Hej. Kikade in hit genom Hoodens blogg och vill önska dig och dina närmaste en jättetrevlig påsk.

Madelene Nattfrost
2009-04-09 @ 22:38:48
URL: http://www.nattfrost.se

Hm, måste ha blitt nå fel isf att den kommentaren inte kommit fram. :) Nå, den är köpt i USA, Zizzie köpte den någonstans i New York när hon var där i våras.. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0