"Dröm är

- dröm- och saga saga- "  Åh VILL HA!    

I övrigt, så var det några grabbs från secondhandbutiken här o hämtade sekretären nyss. Efter att ha blivit runtflyttad tjyffionio ggr här hemma så får den vandra vidare- eller återgå- Mamma köpte den på auktion, i Reftele-eller möjligen Bredaryd ?  Nå, Syster vet, jag har för mig de slogs med den för att få in den i en mycket liten ,liten bil. Far i frid o må någon annan uppskatta den mer !

Och nu Måste jag betala räkningar- har väl tänkt " i morron" i en vecka eller så- men i morron är det för sent- oh- vad tråkigt- men min Voltarenpolare tycks ha "kickat in" så here we go-----  :-/

//SoP
Syster
2008-10-31 @ 06:33:30

Reftele - o Opel Corsan var lite liten ja.....

//SoP
2008-10-31 @ 19:10:21
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

S:ja jag hade för mig det-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0