håhåjaja--

Idag fick jag ett litet mail om hur jag skulle piska njutning in i min bitch-med min enorma "pecker" -( intressant ordval--)  o vara som Brad Pitt för att attrahera alla tjejer-  Jag brukar få mail om att Paris Hilton gillar dem stora- Kul att veta o_o   Jag borde ju inte bry mig, men jag blir så irriterad trots att de sållas av skräppostfiltret-  jag måste ju ändå titta i den mappen eftersom det filtret snor lite allt möjligt ibland- Mig själv t.ex-  *haha* Fast nu får jag inte sånt från mig själv längre.  Men det vidriga sätt som det mesta är skrivet gör mig förbannad. Och jag tappar ännu mer tro på människor- de är det konstigaste som finns-1a plats före karlarna. 

"Demons I get-people are just crazy" 


//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0