betala betala-

Ja-ja- jag Har betalat räkningarna nu .   Det är nog ungefär vad jag gjort idag som kan betraktas vara av Nytta.   Annars har jag idkat Hemmafrutillvaro- tror jag ? har fastnat i Oprah - eller Ophra eller Oprha ? första ser bäst ut men-, vid tv´n- sen såg jag reklamen för Magic Bullet o vill-ha-  Sen, läste jag Icakuriren.  *nickar* Jo, Tanten är på intågande med stora steg- nästan 50 o igår hade jag tantmix på mig--
 dvs hade top o huvjacka i helt o hållet skärande färger men det kvittade- Dock skrattade jag åt  mig själv o tänkte "haha, precis som Morsan " ! Ännu har jag inte ett byxben utanför o ett nedstoppat  i  bruna allvädersstövlar i alla fall.  
  En undring- tvättar ni era sopborstar o skyfflar ?  Det gör jag-  Är det knäppt?  o_o      

Fridens // SoP
Tania
2007-06-02 @ 15:46:23
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se/

Det är klart att jag tvättar dem ! Gör inte alla det? :)

//SoP
2007-06-02 @ 18:08:47
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Tania:Jo jag tycker också att det gör väl alla- men samtidigt har jag aldrig hört talas om det?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0