idag gick luften ur mig-

- kanske för den har så in i dängbänken bråttom ute?  Depressionen utanför fortskrider med förnyad styrka-*skitväder*   Jag har precis betalat räkningar- o här kommer min spontana o ej så nyanserade reaktion--slöa förbannade jävla trögbank !  *pardon my french*   I övrigt, känns jag som om jag har influensavärk i hela mig, utan influensa- 
Men ! :-) På vår nya spis brände Inte gröten fast i grytan- minsann!  Och första delen av August var riktigt bra o  jag ser fram emot del två.   och det är ungefär vad som idag  sig timat haver- *slöa blablabla--* 
Tittade igenom tvbilagan för kommande vecka- spontan reaktion i ungefär samma anda som bankens-  Vilket skit på tv? Jul o Nyårshelger ? Tv-? hallå? Brukar ju Nästan vara årets höjdare ändå-  Nä- gamla filmer i drösar o drivor-   så hamnade jag på Nyårsdagen , Ah-Äntligen Ivanhoe-- hehe- Nä, vaddå gammal film ? ;-)  

Fridens i dimbankarna // SoP
MyyZz
2007-12-27 @ 21:26:49
URL: http://blogg.myyzz.nu

Men va? Vad hade du förväntat dig? ... Varför tror du inte att jag ser på tv, det är så f**bannat tråkigt :-)

Kaffet var jättegott, fick det till frukost vid halv2 tiden idag *hehe*

KRAMEN.... btw, du får sitta o chatta med mig på nyårsafton, jag är alltid hemma om jag inte är ute på tidiga kvällen men framåt senkvällen är jag hemma.

Kram2

anna
2007-12-28 @ 17:58:07
URL: http://ekonomisktsinne.blogspot.com

hej!
istället för att köpa tv bilagan titta in på www.tvsidan.com

//SoP
2007-12-28 @ 19:17:32
URL: http://sisterofpain.blogg.se

anna:har de bättre program då ? ;-)

MyyZzmama
2007-12-28 @ 19:50:23

Dom HAR bättre program på TV-sidorna på nätet ROFL
Speciellt för datornördar som jag.
Kram Anita

//SoP
2007-12-29 @ 04:09:42
URL: http://sisterofpain.blogg.se

MyyZzmamma:jo, men jag är en sån där onördig person som inte gillar att se tv via datorn- än så länge. Kanske sen när jag kan ta tv via bredband o in i tv´n direkt-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0