"Outfit"

--skrattar ibland åt Myyzz outfitbilder--  och igår skrattade jag åt min egen men hade inte batteri i kameran o var lat-- nå, jag skådade ner på mina slitna jeans med nitar o påsydd 70talskant-- och mina fodrade, stadiga Tanttofflor i klarblå "sammet"  med kilklack o extrabred läst   o_o  Sånt kallar jag Humor. 

Sova/ är det humor? 

Fridens//SoP
petra
2006-09-28 @ 10:21:27
URL: http://sallyklee.blogg.se

Hej
jag kastar mig lite desperat över er Kattälskare här i Bloggens värld; behöver lite råd...har nyligen tagit över två vuxna katter från ett hem där de inte kunde vara kvar längre...jag har haft mycket katt som barn osv men det har varit utekatter och dessa två ska vara inne...då är dels en fråga; jag fick överta en sorts "kristallsand" för deras låda, som tydligen ska funka bra....men frågan är; var köper man det? Finns det bara i zooaffärer typ? Och framförallt; man ska ju plocka bort bajset hela tiden - men ska man regelbundet byta ut hela kristallsanden - eller åtminstone hälla på nytt - och isåfall - hur ofta??
Dessutom undrar jag om det är normalt att de hela tiden är så hungriga? Deras första ägare gav dem att dela på en halv burk om dagen...det räcker absolut inte nu! De rör sig möjligen mer hemma hos oss men de äter GLUPSKT upp en burk om dan tillsammans - plus torrfoder!
Och slutligen; de käkar upp alla mina krukväxter - har hört talas om nåt sorts "fyspray" som man kan spruta på sånt som man inte vill de ska tugga på...är det bra - och var finns det?
Ja - många frpågor är det...!!!
TACKSAM för alla svar - vill gärna göra det så bra som möjligt för dessa små kattkillar!

petra
2006-09-28 @ 10:26:44
URL: http://sallyklee.blogg.se

hm...med risk för att bli tjatig...men det verkar som om min kommentar inte kom med i din blogg? Som sagt - här kommer den igen - eventuellt alltså en repris...:

Hej
jag kastar mig lite desperat över er Kattälskare här i Bloggens värld; behöver lite råd...har nyligen tagit över två vuxna katter från ett hem där de inte kunde vara kvar längre...jag har haft mycket katt som barn osv men det har varit utekatter och dessa två ska vara inne...då är dels en fråga; jag fick överta en sorts "kristallsand" för deras låda, som tydligen ska funka bra....men frågan är; var köper man det? Finns det bara i zooaffärer typ? Och framförallt; man ska ju plocka bort bajset hela tiden - men ska man regelbundet byta ut hela kristallsanden - eller åtminstone hälla på nytt - och isåfall - hur ofta??
Dessutom undrar jag om det är normalt att de hela tiden är så hungriga? Deras första ägare gav dem att dela på en halv burk om dagen...det räcker absolut inte nu! De rör sig möjligen mer hemma hos oss men de äter GLUPSKT upp en burk om dan tillsammans - plus torrfoder!
Och slutligen; de käkar upp alla mina krukväxter - har hört talas om nåt sorts "fyspray" som man kan spruta på sånt som man inte vill de ska tugga på...är det bra - och var finns det?
Ja - många frpågor är det...!!!
TACKSAM för alla svar - vill gärna göra det så bra som möjligt för dessa små kattkillar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0